יצרנים

תכשיטים מיוחדים בעבודת יד

2016.06.23

תכשיטים הם ידידיה הטובים ביותר של האישה, על כך אין ויכוח או עוררין. כבר בתור נערות צעירות אנו בוחנות את תכשיטיהן של סבתותינו, אימנו ואחותינו הגדולה ומחכות ליום שגם אנחנו נוכל לענוד טבעת מיוחדת, שרשרת מעוצבת וזוג עגילים שיעניקו ללוק שלנו את המראה המושלם, ישתלבו להם עם שמלת הערב, האיפור, השיער המעוצב והעקבים.

צמיד זהב בעבודת יד

בשונה מתכשיטים מתועשים המיוצרים בפורמט קבוע על ידי מכונה ולא תמיד קיימת הקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים, תכשיטים מיוחדים בעבודת יד משדרים איכות יוצרת דופן שקשה אפילו להסביר במילים. אנחנו ב- theoriginalsinstore חשבנו על כל שרשרת, כל זוג עגילים וכל טבעת החל מבחירת חומר הגלם המושלם, דרך הצורה הייחודית, הדרך שבה נוצר התכשיט והכל במטרה ליצור לוק אחר, מסוג הפריטים שמעוררים את השאלה ״מאיפה זה״.

 

אז בין אם בא לך להתפנק עם תכשיט מיוחד ליומיום או לאירוע ספיציפי, כל מה שאת צריכה לעשות זה לגלוש באתר ולהתרשם מהמגוון הייחודי שלנו.

צמיד פרחים בעבודת יד

אז מהם היתרונות של תכשיטים בעבודת יד?

  • איכות בלתי מתפשרת - תכשיטים בעבודת יד מיוצרים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ולא בכדי הם מגיעים עם אחריות. המטרה הינה שהתכשיטים יישמרו לאורך שנים רבות ותמיד תוכלי להניח אותם בקופסת התכשיטים ולענוד שוב ושוב מבלי לחשוש שכן הם עמידים במיוחד. כל תכשיט נעשה תוך הקפדה על כל הפרטים קטנים כגדולים מה שהופך כל עגיל, שרשרת או טבעת לסופר איכותית, מיוחדת ומקורית.
  • ייחודיות שאין שנייה לה - תכשיטים מתועשים מיוצרים במסות גדולות בעוד תכשיטים בעבודת יד מיוצרים בכמויות קטנות. הסיכוי שתיחשפי לצמיד של מותג מוכר על ידיהן של נערות רבות אחרות בכל העולם הוא גבוה, בעוד הסיכוי שתתקלי בשרשרת פרחונית בעבודת יד בדיוק כמו שלך הוא נמוך עד אפסי.
  • מרשים מרשים מרשים - תכשיטי מעצבים המיוצרים ביד, מושקעת כל כך הרבה מחשבה כך שמדובר בתהליך יצירה אמנותית של ממש. התכשיט מקבל יופי ייחודי, נוכחות מרהיבה מה שמעניק לו ערך מיוחד וזה ממש לא משנה כמה הוא עלה. 

 

תוכלו להתרשם ממגוון תכשיטים המיוצרים בעבודת יד קפדנית החל משרשראות סחלב צבעוניות מרהיבות בשלל צבעים, שרשראות עלים בנגיעות של כסף ופנינים, עגילים מיוחדים וטבעות. כל התכשיטים שלנו מיוצרים בעבודת יד בסבלנות רבה ובדקדקנות יוצאת דופן כך שתוכלי להנות מפריט ייחודי שממש אין לכל אחת.


לנושאי צרכנות נוספים, את מוזמנת לבקר בraknashim.co.il

האתר מקודם על ידי Best-Seo קידום אתרים
JOnline © 2024